CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 15, 2012

imbasan memori


cute x gmbr kat atas tu?..hahaha~ comel kan?...dye tu adik aku.hahhaa.dye comel sgt...time cuti neh aku bosan..tp dalam mase yg same,aku sibuk...aku teringin sgt nak jumpe dye...dah lame kitorg x jumpe..and actually gmbr kat atas tu gmbr aku ngan EX aku..she`s really cute~ hahaha...dye yg ajak aku gi kuar...actually,kitorg gi library je pon..just nak ajar dye pasal addmath~..tp seriusly dye mmg dapat cairkan hati aku tyme tu...hahaha...tp..aku dah berpunya,aku stil igt...tyme aku ngan dye jumpe kat pantai dulu..hahaha..byk kngn yg best2..tp dye dah cpl..and..baru je lepas brea...aku x tahu la pulak kalau2 dye dah ade yg baru ke...seriusly aku nk dia jd GF aku balik...tp, entahlaa...aku still sygkan dia lagi..x ubah cam dulu..anyway pika..igt,blajar dulu k?...and sentiase igt "WE ARE WHO WE ARE"....naz akan selalu tlg pika bila pika perlukan pertolongan..tp dgn syarat..jgn le sombong..tuu jee~hehehe..blaja leklok taw..naz akan cube bimbing pika smpai yg termampu..bila satu tahap naz dah x mampu..naz terpaksa lepaskan pika k?....anyway..tgok nih~
hepi befday!..aritu x sempat bg hadiahkan?....hahaha..same x?
naz harap pika jage baik2 angrybird tu taw!

0 comments:

Post a Comment