CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 28, 2012

Perkhemahan KRS SBP (Kebangsaan) kali ke-4





yeay! story tyme!!! exactly aku memang suke bercerita! okey..we starts here...pada 18-23 april 2012 aku bersama 3 orang ahli kadet remaja yang terpilih untuk menyertai perkhemahan KRS sekolah Berasrama Penuh peringkat Kebangsaan Kali ke-4 tahun 2012.....
kat sane..aku ditempatkan kat platun satu..dimana ade 2 orang staf sarjan yang sedia ada...dan 3orang sarjan...kat sane..stiap perlakuan korg sume diambil kire..sng cite...aktiviti yang dilakukan adalah ujian sama sekali..terdapat banyak gak la aktiviti kat sane...kawad kaki,orienteering,kerohanian,pengucapan umum..andd inovasi gadjet/tali temali.....byk giler kan aktiviti...? tyme kawad kaki tu..suare aku hilang cket..sbb aku sakit tekak...tp nak wat cmne..aku dah terpakai pgkt sarjan tyme tu..so kne la jugak kuarkan suara...tergamak jurulatih tu ckp suara aku cm ramli sarip...siot!!!...sarip dol punyer jurulatih! yg paling best! kitorg buad rakit!!! wuu..aku enjoy giler aktiviti nehh..hahaha bukan sbb aku nak kerek yg aku pakar pasal ikatan..tp mmg aktiviti berakit ni mmg best....lepas buad rakit ape lagi?..cm biase la...water confidence dulu...lepas dah tenggelam sane tenggelam sini baru la boleh berakit...tp jgn lupe pakai safety bag tu...hahaha...hari terakhir adalah 22.4.2012,dimanasemua ahli kadet boleh beriang ria kat genting highlands...best! tyme tu dah x rase cm camping dah...rase cm tgah holiday! hahaha..nah panoramanyer~


and lepastu..bende paling hepi aku nak cer...aku dpt naik pgkt woi!!..bukan nak riak..tp org ckp..pencapaian yg sukar patut dibanggakan kan?...aku dapat top 3 best peserta perkhemahan..boleh la..hahaha..btw lupe nak cite..sebelum smpai kat tapak perkhemahan tu..sempat la jugak wusha SASER,SEMASHUR n SMAP Kajang...seperti gambar dibawah...
weee~




1 comments:

arewisz

lawalah...kem krs sbp!!!...bdak sdar ek?
aq DARWISy RoSLAN...
kenal x?
alaa..yg jdi kadet terbaik uh..
erm..pastuh..kim salam kat sYaFiq NordIn

Post a Comment