CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 5, 2011

Laporan kem KRS SBP peringkat kebangsaan kali ke-3!!!

Wokeh its story telling time! Hahaha! First of all nk ckp thanks kat sir SHAHRIMAN PEARL....sebab bg kitorunk join perkhemahan tuh! Hahah! Syok giler! Pastu nk ucap thanks kat sume dak2 platun 4 kerna melantik aku selaku ketua platun4!!! Platun terbaek antra terbaek tau kitew!! Hahaha..aktiviti yang dilakukan merupakan ujian...sama sekali menambah mata untuk dinaekkan pangkat..kem kalini laki pompuan gabung..tapi xde la sampai tidur satu kemah ngok! Pastu2 nk ckp thanks kat ketua platun puteri aku tu..yg x berape nk tegas..hahah kau lawak doe! Pape pon thanks sebab baeknyer cooperate ngan aku...nk tawu kitorunk wat pe?...kitounk membina kapal terbang terbesar didunia..hahaha xde la..tipu je....kitorunk buat masakan medan..kne masak ikan keli yang x mati lagi...hahah...pastu masak nasi pakai buluh...pastu kitorunk gi orieentering..pastu3....kitorunk gi usyar kem puteri...hahahah,...bangang nyer bdak platun...abes mase orienteering aku sbb lepak kat situ jer...pastu ade gi tidur kat kubur la...hahah yg tu lawak...ade ke pegi bagi salam kat kubur tu? Sape nak jawab? Batu nisan?..hahahah anyway...thanks tu all..buat awek TKC yg aku admire tu...woot2...tag sikit... shaira syaleena binti ridzuan..hahaha! selambe je....kau cun gak ah...any way best ahh,...aku jd sarjan doe!!!!sarjan toblerone!!


nah panorama tox korg!!





0 comments:

Post a Comment