CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 20, 2011

result menunggu...

assalamualaikum semua!
22/12/11..



tarikh keramat itu membuat aku gementar..makin laju masa berlalu makin pantas degupan jantungku..kata org tanpa restu satu kerja pun x jadi kann? so...sebelum nk amek result nehh..aku nk minx maaf lah kat budak2 yg pernah aku buat salah selame neyh~ seriusly sume org akan target 8A`s kan? aku risau lahh...buat rakan seperjuanganku ..batchmate aku..MERANTI 0913!! telah byk kenangan yg terjalin sepanjang 3 tahun ku hidup bersamamu..terlalu byk pahit getir yg dilalui bersama...terlalu byk asam-garam yg kita harungi! maafkan aku kalau aku jadi spoiler dalam keputusan neyh..mcmner kalau aku sorg jer xdpt 8A`s? so awal2 aku minx maaf guys! seriusly aku xnk hancurkan harapan korg utk dapat GPS 1.00 tuh! buad sume budak2 SBP laen...aku minx maap gak! byk kngn antare aku ngan korg~ sume tu x leh lupe la..tp mcmner kalo ditakdirkan aku terkeluar nnty? bile aku dah xde title SBP-boys? arghh..aku minx maaf awal2 guys...thanks kat sume! btw, gudluck sume..doa2kan lah kejayaan aku ye?


0 comments:

Post a Comment